| Widok w stronę Pigży - na starotorzu powstała droga. Kawałek dalej znajduje się dawny budynek stacyjny (widoczny z lewej strony). | 
| Budynek dawnego dworca w Pigży i zachowane krawędzie peronowe. | 
| Jakiś kilometr za Pigżą w kierunku Torunia starotorze jest porośnięte chwastami i zalane. W wykopie są studzienki co świadczyć może o tym, iż brano pod uwagę skutki deszczy w podmokłym terenie. Obecnie są one zasypane śmieciami i zarośnięte dlatego woda zalewa starotorze. | 
| Około 200 metrów przed pierwszym rozjazdem (łączącym linię z bocznicą bazy paliw) wśród krzaków, trawy i usypanej ziemi znajduję się koniec toru. Być może był tam kiedyś kozioł oporowy, który mógł zostać skradziony. Ten kawałek toru ma jakieś 100 m, po czym jest kilku metrowa przerwa. | 
| Usypana ziemia, być może był to kozioł oporowy. | 
| Szyny ukryte pod warstwą ziemi. | 
| Potem są dwa skrzyżowane podkłady i tarcza zatrzymania, które wskazują faktyczny koniec linii (widoczne z lewej strony). Dalej jest rozjazd. Widok z bocznicy z bazy paliw w stronę Torunia. | 
| W lewo - do bazy paliw, prosto - koniec linii do Unisławia. | 
| Tutaj znajdował się przystanek osobowy Olek. Nie znaleźliśmy po nim żadnego śladu. | 
| Widok z Olka w kierunku Torunia Barbarki. |