Manewry po przybyciu ze Stargardu Szczecińskiego. Widok w kierunku południowo-zachodnim - wyjazdy w kierunku Gryfina, Godkowa i Myślibórza. |
Widok na perony i wagon. Na wprost nastawnia. |
Pociąg sformowany i gotowy do wyjazdu w drogę powrotną do Stargardu Szczecińskiego. |
Na chwilę przed wyjazdem do Stargardu Szczecińskiego. |
Pulpit sterowniczy SM42-896. |
SP42-193 z dwoma wagonami do Kalisza Pomorskiego. Z lewej strony widoczny popołudniowy pociąg do Pyrzyc z tą samą lokomotywą co rano - SM42-896. |
Odcinek Kalisz Pomorski-Stargard Szczeciński jest jednym z niewielu w Polsce, gdzie działa zdalne sterowanie ruchem pociągów. Widoczny wskaźnik W29 oznaczający konieczność nawiązania łączności z dyżurnym ruchu odcinkowym. |
Wskaźnik położenie zwrotnicy jest jednym z sygnalizatorów stosowanych na "zdalnym" odcinku. |
Na szlaku. |
BR232 na manewrach po przyjeździe z Niemiec. |